til min underbara dotter

Jennifer du ska bara veta hur myckiet jag älskar dig och jag är så lycklig för att jag är mamma till dig <3 <3 <3. D u är snart stora damenoch åren har gått så fort.Det är snart 18 år sedan som du klom till världen kl 10. 03 eller 02 kommer inte i håg exact. Från det barnmorskan som förlöste dig sa att nu kan du klappa bebisen om du vill när din hjässa hade stuckit fram så har jag älskat dig enormt mycket och jag har alltid varit stolt över dig du har alltid varit så otroligt söt och nu är du en vacker prinsessa . Folk hasr varit avundssjuka på att jag har dig och därför pratat en massa skit som om jag inte kunde ta hand om dig o.s.v. Det är dom människorna som jag brukar kalla för varelser utan hjärna och hjärta. Det vet jag att du också tycker. Det tycker även Niclas som är som en pappa för dig.Jag skrattar mig lycklig över att vi flyttade från den stad som du föddes i för annars hade dom där varelserna hållt på ändå mer. För din pappa Evert sa också att dom som sa så¨han visste ju att dom var förståndshandikappade och inte katabla att ta hand om sina familjer och barn, ja han kände ju dom mer än jag så jag tror att detvär så.Jag är så stolt för att det har gått så bra för dig i skolan och att du har fått några vänner här i ljungby.Du kommer nog att bli en hjätte duktig personal inom den kategorin du får jobb sedan. För du är vacker och trevilg och duktig och pålitlig och kan ta folk som dom är utan att dömma. Du är duktig på att spela gitarr och sjunga så vackert. Jag är så glad att det gått så bra för dig så jag kan in te förklara med ord. Vilken tur sedan att vi träffade Niclas och hans familj som är så underbara <3 <3 <3 Du är så duktig när du öningskör med nicke med. Till dom hjärt och hjärnlösa typerna vill jag bara säga HA HA HA ni lyckades inte attt helt förstöra med era egoistiska inslag av skitprat än en gång Jennifer Tack för att du föddes <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja det var rörabde och vackra ord älskling. Älskar er med så otroligt mycket och är så glad med att jag har fått lära känna er, det är en stor ära för mig. Älskar er alla: Anneli, jennifer, robin, rebecka och kevin <3 <3 <3 <3

2012-09-07 @ 20:08:54
Postat av: Jennifer

Jätte fint skrivet mamma. Jag älskar dig över hela mitt hjärta <3

2012-09-08 @ 14:05:46
URL: http://jenniferclaesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0