rödhårigt monster

Jag brukar drömma om ett rödhårigt äckligt monster som försöker styra och ställa och ta min älskade. Jag hatar henne skulle kunna använda hennes kranium till bowlingklot men det skulle inte hålla för det har inte ens erhållt en hjärna. Men jag vet ju att min älskling skulle aldrig gå med monstret för han säger att jag är det bästa som hänt honom.Så här ser hon ut monstret som brukar dyka upp i mina mardrömmar. Men det är skönt att vata att det är mig han vill ha, hon ser onte så inteligent ut heller så det förstår jag .. Jag älskar dig så mycket min lilla nicke goding <3 skönt att veta att du inte går till det äckliga monstret 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart skulle jag inte göra det. Du är mitt allt på denna jord. Och vill vara din för evigt min älskade. Love you kiss <3

2012-09-23 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0