varför finns det folk som tittar konstigt på folk som vågar vara annorlunda?

Jag skriver detta inlägg för att jag fullständigt retar mig på folk som är så fina i kanten att dom vänder sig om och glor så fort det är någon som är annorlunda. Här kommer några exempel: En uteliggare sittewr på en parkbänk och dricker öl och har smutsiga kläder på sig. Det går två "fina kvinnor " för bi domtittar storögt på honom från topp till tå och under tiden dom granskar honom så tisslar och tasslar dom om honom, plötsligt ramlar mannen i hop i ett krampanfall och dom "fina kvinnorna" får brottom att gå i väg och ignonera honom, men att glo på honom gick bra men inte att hjälpa till. En kraftig kvinna gillar att gå i slitna jeans och t-shirt kanske jeansen lite trånga för hon tycker det är jobbigt att prova jeans med sin övervikt. en överdrivet parfytmstinkande "fin kvinna" d.v.s allergiframkallande.Den kraftiga kvinnan tappar något och hon böjer sig fram för att ta upp den och efter som hon kanske har problem med tarmarn så råkar kvinnan släppa en brakare helt ofrivilligt den"fina stinkande kvinnan" rynkar på näsan och går där i från. Men att titta gick bra var den kraftiga kvinnan allergiker tyckte hon att det var skönt att hon gick där i från och hon har hittat ett bra knep tills nästa gång någon glor. I går såg vi en äldre farbror som gick och höll i sina byxor för att dom hade gått sönder. observera att vi såg det men vi ställde oss inte för att vrålstirra för det. Vi förstår ju att ett par byxor kan gå sönder för alla . Även för dom parfymstinkande "fina kvinnorna". Att jag skriver att det är kvinnor som glor än män. Jag jagade bort en kvinna en gång i en affär som stod och tittade på mig både länge och väl och hon följde efter mig med. Tillslut fick jag nog så jag gick fram till henne och tittade lika stort på henne och släppte en smygare som kändes och så frågade jag: Har du tittat färdigt nu? Hon rynkade på näsanm och sprang så fort benen bar henne ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0