brev till jesus

hej jesus ! förlåt att jag är bitter över min hälsa i bland. Förlåt att jag inte kan med sådana som tror att dom är störst bäst och vackrast. När man tittar ut i världen så funderar man varför det ser ut som det görhungersnöd arbetslöshet , naturkatastrofer. Jag förstår att du har att göra med att jaga den onda och den hittar alltid ett hål att krypa in genom. men även om jag är lite tragglig så har du fixat mitt liv bra, jag har en underbar bar familj min hälsa i någorlunda schack. Du har fixat så att Jennifer går och dansar och spelar gittarr. Du fixade så det gick bra för henne på schowen i dag. Du hjälper mig att fixa så jag inte mår dåligt av vissa högfärdsblåser som måste vräka ur sig sina åsikter om folk hoppas att du fixar att niclas får ett fast arbete och att Jennifer får ett sommarjobb. Jag vet också att du kommer att hjälpa dom med deras ryggar så dom slipper ha så ont. Jag vet också att du är med och stöttar när det gäller älsklingens och min övervikt tack Jesus för att vi kommer att få en bra sommar med mycket sol och härlig värme <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Får tårar i ögonen av brevet det var jätte fint! Han älskar oss alla vill göra allt bra <3

2012-05-06 @ 20:15:53
URL: http://jenniferclaesson.devote.se
Postat av: Niclas

Så fint, du är så fin så älskling. Älskar dig <3

2012-05-06 @ 20:36:33
Postat av: Anneli

ni är så fina båda två <3 <3

2012-05-06 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0