bara tekniska problem

Jag var på kontroll i kristanstad härom dagenb.la för att min fjärr kontroll till stimulatorn hade eget liv och man trodde att jag behövde byta batteri i som är inopererat i mig. Men det var bara tekniska problem och jag fick även ett svar på varför jag haft en sådan verk i bröstkorgen i december till mars. Läkaren sa att det kunde vara att det blev biverkningar av stimolatorn när man hade mycket kärlkramp på vc här så bara nonchalerade dom mig och  sa att det var ångest nog om det. Vi svängde in på idabo där jag låg och fick eeecp behandlinbg förra året och fikade sedan på vägen så tannade vi hos ulla och drack kaffe efter en pratstund där så åkte vi hem och vi var nästan framme så fick vi punktering vilken tur att min älskling var med. Som jag sagt innan så har har jag det bra nu med en underbar familj och i fredags så fick jag reda på att jag inte hade diabetes , fatta vad glad jag blev!!!!!!!!!!!! jag har så mycket annan skit så det får räcka med det. Det possitiva med ljungbyflytten är också att jag trivs bättre med jobbet här folk är snälla och jag har fått några vä'nninnor genom jobbet jag ser fram mot en varm och go sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0