Jag hatar skitprat

En vännina till mig berättade härom dagen att hon hade blivit trakaseradpå sitt arbete av en idiot rent utav. Personen i fråga har svårt att lyfta tungt p.g.a en sjukdom i ett av kroppens viktiga organ. Personen i fråga har fått åka in många gånger med ambulans och varit jätte sjuk. När hon härom dagen bad en kollega om att hjälpa henne att ta fram matrial så stog en annan kollega och hånade henne och gapade och skrek massa grejer om henne att hon var lika dan på någota annat ställe som hon jobbat tilsammans med henne på tidigare som tur var fick inte den otäcka människan medhåll man rår ju faktist inte för att man har någon kronisk sjukdom som gör att man inte kan lyfta tungt, till råga på allt så har kvinnan som blev påhoppad hjälpt den andra kvinnan somstod och gapade och skrek med någon låda när den på hoppade kvinnan hade en period som hon mådde bättre. Hon sa att hon aldrig skulle hjälpa henne mer och det förstår jag mycket väl. Hon hade till och med varit så dum i huvudet att hon hade stått och gnällt om attt kvinnan hade åkt mycket ambulans, vilket sokm säger sig själv att hon inte kunde hjälpa detta fast det hade jag inte behövt skriva igentligen för det begriper en liten myra höll jag på att säga men jag menar att till och med en 4 åring begriper det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0