Befrielsen

När jag var liten fick jag höra dagligen om hur dum och ful jag var. Men mina föräldrar hade grava alkoholproblem. När jag hade flöyttat hemifrån så förbättrades relationen till mina föräldrar något. Men när mamma dog så började pappa trackasera mig igen och ändå värre blev det när min make dog. Det gick inte att hälsa på pappa utan att han skulle gnälla om hur dum och ful jag var, och så jämförde han mig med min vännina. Jag hälsade nästan aldrig på honom till slut och då gnällde han för det i stället. När jag väl kom dit så började han gnälla igen om mitt utseende och att jag var dum i huvudet.Han kunde ringa till mig och fråga om jag var dum i huvudet när han var full? Sista gången han gjorde så då tyckte jag att min pappa dog. Jag var helt kännslokall när det gällde honom dom sista åren. När han väl dog så började sakta mitt självförtroende att styrkas. Jag bodde med Jennifer ( min dotter) själv i 8  år . Jag hade först 3 struliga förhållande under dessa år själv tycker jag att det var noprmalt att fortsätta leva. En dag träffade jag min prins och så här bra har jag inte haft det med någon. När jag delade mina kännslor med en vad jag trodde var min vännina. Så´sa hon  "ja karlar kommer och karlar går. Måste få skriva och tala om att hon söker på singelkillar själv utan hon tittar efter sådana som är gifta sambo m.m. När jag var nygift så var hon och hälsade på´mig och min  make. Rätt var det var så hoppade hon upp i knät på honom och frågade mig varrannnan minut om jag var sotis. Han var ju förståss inte bättre själv som inte puttade dän henne. Men hade hon gjort så mot min älskade sambo och mig i dag så hade hon flygit dän. Tack vare min älskling i så mår jag så bra i dag. I dag är jag så stark att jag klarar att ignonera folk som dömmer efter yrken, utsende m.m  Jag uppskattar folk som har så mycket  innanför pannbenet att man kan inte dömma folk efter utseende yrke m.m Sådana människor är ju sådana som man vågar prata med än en en gång tack till min underbara ängel till sambo och min underbara familj. <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag är riktigt storl över dig som har klarat allt det du har gått igenom mamma! <3

2012-01-25 @ 14:48:35
URL: http://loveintheheart.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman jag är stolt över dig med

2012-01-26 @ 11:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0