mardrömmen

jag drömmde i natt att en ful rödhårig bimbo försökte förstöra mitt liv genom att försöka förstöra mitt liv, hoin försökte förstöra mellan mig och min älskling, till slut pså blev arg på skräck ödlan så jag mummlade någon gting om att det kommer i gen ock så gick det några dagar så kom hon igen och gnällde om att jag skulle vara en dålig mamma och bla blahon skulle anmäla mig o.s.v Gör du det röt jag jag anmäler tillbaka. så pratade jag med någon som skulle hjälpa mig och den personen blev skit arg och lovade hänga upp hennes hjärna på väggen om hon inte slutar. sedan vaknade jag och det var tur att det var dröm men jag har haft liknande drömmar många gånger. Men jag är världens lyckligaste kvinna nu ochnåde den som missunar mig det för jag älskar min familj och avunssjuka fräcka människor är det värsta jag vet. Jag har haft sådan otur innan så det är väl därför  som jag får  mardrömmar om människor som ser ut som skräcködlor.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja älskling det är hämskt med sådana drömmar. Tur att vi har varandra. Jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag är din för evigt. <3 <3

2012-02-14 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0