kämpande

jag brottas med ett dåligt självförtroende. Mina föräldrar sa till mig vatje dag att jag var dum i huvudet.Tack vare min underbara sambo så har jag fått bättre självförtroende.  Det gör ju mycket att jag trivs mycket bättre på detta jobbet . Alla är trevliga mot mig. Jag klarar mina nerver bättre.Mina föräldrar lyckades med att plantera en stor bomb i bröstet som kallas för ångest som bara tickade på och väntade på att explodera. Men nu vet jag att jag är som vilken kvinna som helst. Ångestbomben får inte utbrott så ofta. Här om dagen var det någon som frågade vad jag hade för utbildning, jag svarade jag har en ända lång utbildning och det är hur jag behåller och styrker det lilla självförtroende jag har, jag berättade även att min mamma drack brännvin  när jag låg i hennes mage. hon tyckte att jag var stark. Varför jag utgav mig själv så mycket beror nog på att min innersta rädsla för otäcka slvallerkärringar som ska prata bakom ryggen på mig och idiot förklara mig. Som tur väl är har dom inte lyckats. Jag älskar min familj <3 <3 min sambo är världens underbaraste som  tar mig som jag är och älskar mig.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är stark som har klarat igenom ditt liv mamma! :)

2011-12-31 @ 00:52:57
URL: http://loveintheheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0