snart är semestern slut

Jag har inte skrivit på några dagar . Nu är det tredje vckan som går. Vi var i Halmstad en dag med barnen det var trevligt. Vi var på vatten land. En dag var vi hos ulla och Malin och Mattis. Jennifer stannade då hos Mikaela några dagar. Det har varit så tyst när alla barnen åkt. Men älsklingen och jag har haft det mysigt med. Vi var i Växjö och hälsade på min komois och hennes kille och så gick vi och tittade i affärer. Vi såg en billig diskmaskin får se om vi köper en så småning om.Det har varit skönt att sova ut på mognarna nu men hur det ska gå och börja jobba är en annan femma. Men jag har sovomrgon här jämfört med killeberg där fick man ju upp kl 4 och här kl 05:45

Kommentarer
Postat av: Jennifer

*michaela ska de va ;P

2011-07-29 @ 13:43:50
URL: http://loveintheheart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0