Hatar dömmande männsikor

Jag måste skriva av m ig lite. Jag är hjätte glad att vi flyttat för då har inte dom löjliga töntarna våran adres ,så dom kan ringa soc och hitta på en massa grejor. Jag slipper vara rädd för dom där sakerna som gpår om kring och säger att jag inte tar hand om min dotter. Äckliga dj...... bimbosar som antastar folk och står och säger hon ser ut så då är hon nog sån. Skräck ödloprna kan inte ens hitta våran adres på hitta.se. hahahahahahahhahhahahahahahhahahahahaha. Ni tycker väl att jag är halvtokig  men ibland så känns det skönt att avreagaera sig och dessutom så om dom skulle ringa nu så är min dotter så stor så dom skulle bara skaka på huvudet åt dom. Det gör jag med och min älskling med plus många andra. Jag skulle dessutom inte våga hitta på en massa saker om jag bodde i en mindre by som vi bodde i innan. Det kan kanske kop
mma fram vem det är och det har det gjort också så jag vet vilka som höll på. Att ni inte skämms att skapa ångest hos en helt oskyldig människa.sopa framför er egen dörr innan n i sopar framför andras. Nu har äntligen min semestger börjat i alla fall.Till sisst Jennifer tycker att sådana som tycker att jag inte har tagit hand om henne är utrustade med en hjärna och det tycker jag och Niclas med haha

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra skrivet mamma! :)

2011-07-09 @ 16:03:29
URL: http://loveintheheart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0