Ha ha ingen knäcker mig.

Nu är jag stark . jag har världens underbaraste sambo och plastbarn och världens underbaraste dotter. Folk har imånga år roat sig med att göra narr med mig och det är sådana typer som tror att dom är bättre än andra. Ursäkta mig men sådana som tycker att det är roligt att andra gör bort sig eller råka göra fel är det värsta pack som finns. Just nu har jag ingen kontakt med någon tönt som tur väl är. Jag pratade med en sådan i telefon för ett tag sedan och hon då visade med sin lustiga attettyd att hon såg ner på mig och då tänkte jag nej du aldrig mer, jag ska bara bry mmig om sådana som tycker om mig och inte beter sig som idioter och gör narr av mig bakoim ryggen sedan och låtsas vara finare sorts människa än mig. Till sist vill jag säga ett stort tack till min underbara familj och sist men inte minst ett gott slut och ett gott nytt år

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du är också underbar älkling och jag har med en underbar plast dotter och mina tre barn. Håller fullständigt med, man ska bara umgås med dem som bryr sig. Älskar dig av hela mit hjärta.<3

2011-12-29 @ 19:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0